METODE DE ÎNREGISTRARE LA REUNIUNE:
Va rugăm să vă înscrieţi la eveniment online, accesând secţiunea “Înregistrare online“. Ulterior înregistrării, puteţi accesa pagina personală, în baza numelui de utilizator şi a parolei stabilite în formular.
VALIDAREA ÎNREGISTRĂRII:
Înregistrarea dvs. la eveniment va fi validată după ce operatorul primeşte copiile documentelor de plată sau a datelor din documentele de plată.
Copiile sau datele documentelor care atestă plata pot fi trimise folosind una dintre următoarele metode:
• prin completarea secţiunii “Plata serviciilor achiziţionate” din secţiunea “Pagina mea
• prin e-mail, ca document scanat şi ataşat e-mailului, pe adresa: contact@rao-iasi.ro
VOUCHER DE SERVICII ŞI PLĂȚI:
Voucherul de servicii şi plăţi (documentul ce conţine situaţia serviciilor rezervate şi a plăţilor efectuate pentru RAO 2019) va fi trimis prin e-mail, pe adresa furnizată de dvs. în formularul de înregistrare, după data de 30.04.2019. Vă recomandăm să prezentaţi acest document la secretariatul evenimentului pentru ridicarea materialelor.